Saturday, February 16, 2008

Tα ζώδια μου αργά

Οπως είχα γράψει και στο περιοδικό RAT, τα ζώδια είναι η μεγαλύτερη βλακεία που έχει σκεφτεί ο κόσμος μετά τα ψηφιακά ρολόγια.(καλο ε;) Επειδη λοιπόν υπάρχουνε πολλοί περισσότεροι ελληνες απο αυτούς που φοράνε ψηφιακά ρολόγια, οι οποίοι πιστέυουν οτι μια κατσίκα απο το υπερδιάστημα μπορεί να τους δώσει δουλειά εχουν αρχίσει να έχουν και δικά τους μπλόγκ, σε αντίθεση με έμενα που είμαι δαινοούμενος και έχω διαβάσει 54567 δοκίμια, 5676 ποιητικές συλλογές, 524 Σεραφίνο και έχω τραγουδίσει πάνω απο 60 ζεμπέκικα, άρα δικαιαούμαι εκ τον πραγματων η γνωμη μου να μετράει παραπάνω απο της κάθε ονειροπαρμένης.

Μεταφέρω λοιπόν λέξη πρότς λέξη αυτά που έγραψα στο περιοδικό RAT:
"Στον ΚΑΡΚΙΝΟ τα πράγματα θα πάνε παρα πολύ καλά εφόσον ΣΤΑ οικονομικά σας θα υπάρχει μια ευνοική αντιμετόπιστη οσο άφορα τα ΖΩΔΙΑ που ΣΑΣ περιβαλλουν"

Δήμος Νίκου

No comments: